ЩО ТАКЕ РОЛИКИ ДЛЯ ДУШОВИХ КАБІН

У повній комплектації цей пристрій є досить непростою механізм зі своїми навантажувальними частинами, деталями пасивної навантаження і запірно-елементами, що відкриваються.

Купить ролики для душевых кабин вы можете на http://gidromax.kiev.ua/repair-parts/15-roliki.html, на сайте представлен широкий выбор товара.

При експлуатації конструкції неодмінно виникають поломки або через знос, або через брак при виробництві.

Перше місце по частоті виходу з ладу займає гідровузол (змішувач, душ, шланг), на другому розташовуються ролики для душової кабіни через досить частого їх використання. І замикає трійку своєрідного рейтингу механізм закриття дверей, але це залежить від ситуації, наприклад, буває, що засувку не використовують жодного разу. Розглянемо докладніше роликовую причину поломки.

ХАРАКТЕРИСТИКИ РОЛИКІВ

Перейдемо до вивчення технічних параметрів роликів:

Діаметр колеса ролика. Являє собою зовнішній діаметр підшипника (z696 маркування D) плюс подвійна товщина захисної прокладки. В середньому, цей діаметр дорівнює 25 мм.

Розмір внутрішнього кільця (d) дорівнює 16-18 мм.

Ширина працює поверхні коліщатка. Це показник підшипника з нанесеним на нього протекторним покриттям. У більшості випадків він становить 5 мм (маркування B) з похибкою в 1 міліметр.

Розмір отвору в дверцятах, через яке кріпиться ролик, відповідний діаметру посадочного місця (5 мм).

Належність ролика до верхнього або нижнього полюса двері.

Тип ролика за кількістю роликів (одинарний або подвійний).

Матеріал, з якого виготовляються ролики: сталь, латунь, пластик і гума.

Сам механізм являє собою комплекс деталей: підшипник, прокладка, вісь кріплення і підстава. Найбільш часто виходить з ладу сталевий підшипник, який можна замінити і відновити роботу дверцята в душі. Зупинимося на розгляді цієї запчастини та способу її заміни.

ЯК ПРАВИЛЬНО ВИБРАТИ ПІДШИПНИК?

Існує велика різноманітність цих запчастин на ринку. Вони відрізняються за принципом роботи на ковзаючі і коливаються. У нашому випадку, особливий інтерес представляють підшипники кочення, тому що інший тип застосовувати для цієї мети безглуздо.

Виділяють наступні конструктивні різновиди:

куляста або роликовий форма базових тіл кочення. Ролики в свою чергу можуть бути голчастими, конічними, крученими, циліндричними і бочкоподібними.

у напрямку навантажувального дії: осьові, радіально-наполегливі і радіальні навантаження.

число рядів гойдаються тел: чотирьох-, дво- або однорядні.

здатність нівелювати перекоси: самовідтворюваними (до 3 градусів перекіс) і не здатні до самовідновлення.

форма внутрішнього кільця: конусоподібної і циліндричний.

корпус: строєний або здвоєний.

За цими параметрами, найоптимальнішим варіантом вибору будуть: радіальні кулькові підшипники однорядного типу. Але це тільки основні параметри, крім яких важливі і інші. Матеріали в Америці, Європі і частково в Китаї представляють гарну комбінацію: бронзові кульки і обидві обойми, сепаратор з пластика. Інший варіант, це керамічні підшипники, які мають дуже багато переваг (напр. Не іржавіють, не руйнуються), але мають високу вартість і рідкість на ринку. Рекомендується застосовувати закриті варіанти (RS, RS2, ZZ) забезпечені пластиковим кожухом, що не допускає потрапляння вологи всередину і, тим самим, виключаючи появу іржі.

Похожие страницы: