Вибір плитки для кухні, розглянемо помилки при покупці

Вибір плитки для кухні - справа надзвичайно відповідальна. Якщо через пару років вона вам разонравится, поміняти її буде набагато складніше, ніж переклеїти шпалери або перефарбувати стіни в новий колір. Читайте поради професіоналів, які помилки найчастіше трапляються при виборі керамічної плитки або керамограніта для кухні та як уникнути проблем при покупці.

Для вашей кухни прекрасным выбором будет плитка Керамин купить Вы ее можете у нас по выгодной цене.

Помилка 1. Плитка вибивається з інтер'єру кухні
Найголовніше правило - вирушайте вибирати плитку тільки після того, як визначилися з дизайном кухні, стилем інтер'єру, кольором і матеріалом кухонного гарнітура. При виборі настінної керамічної плитки особливу увагу варто приділити стільниці - майбутній фартух повинен гармонійно з нею поєднуватися. Тільки після цього можна думати про те, яку плитку вибрати.

Ви хочете, щоб вона контрастувала з кухонним гарнітуром і стільницею або, навпаки, ідеально доповнювала їх? До речі, саме красива плитка на фартусі може стати головним акцентом в інтер'єрі вашої кухні.

Помилка 2. Купувати плитку "впритул" без запасу
Витрачати гроші на запасну плитку, яка довгі роки буде лежати мертвим вантажем, займаючи місце десь в шафі або коморі - вельми сумнівна радість. Але професіонали не дарма радять додати до розрахункового кількості плитки хоча б 10 відсотків.

Просто уявіть, що ви будете робити, якщо недбайливі майстри випадково розбили кілька зайвих плиток або помилилися при підрізуванні, і тепер на фартусі або кухонному підлозі залишилася діра? Майже напевно, купити таку саму плитку ви вже не зможете - вона буде вже з нової партії, а значить, відрізнятися за калібром, тону і навіть сорту.

Ситуації можуть бути різними. Виникли проблеми з теплою підлогою і довелося знімати частину облицювання. Плитка несподівано тріснула через кілька місяців після укладання або хтось випадково розколов її, впустивши щось важке з кухонного начиння.

Як би не хотілося заощадити, купуйте плитку з запасом. А поради фахівців в цій статті допоможуть вам зменшити витрати без збитку для якості плитки і кінцевого результату.
Помилка 3. Повністю покладатися на розрахунок плитки в салоні

Багато салонів і інтернет-магазини в якості бонусу пропонують розрахувати кількість плитки, яка знадобиться вам для ремонту. Допомога досвідченого і грамотного продавця - відмінне підмога. Але якщо є можливість - перевірте розрахунки. Помилки трапляються і можуть обійтися вам у копієчку. Причому, якщо через прорахунку менеджера у вас залишиться зайвих три-чотири коробки плитки, зовсім не факт, що салон погодиться прийняти їх назад і повернути вам гроші. Як правило, такий розрахунок вважається лише рекомендацією і як правило робиться без договору. Тому пред'явити претензії у разі помилки ви не зможете.


Помилка 4. Розраховувати повернути надлишки плитки в магазин
Повернення плитки - питання досить делікатне. Формально магазин має повне право не приймати назад керамічну плитку належної якості, навіть якщо пройшло менше 14 днів і ви в цілості зберегли її упаковку і товарний вигляд. Справа в тому, що плитка - оздоблювальний матеріал, який в більшості випадків відпускається на метраж, а значить, входить до затвердженого урядом РФ список товарів, які не підлягають обміну та поверненню. Виняток - керамічна плитка та декори, які продаються поштучно. Якщо вони вам не підійшли, ви маєте право повернути їх продавцю.

Втім, багато магазинів йдуть назустріч покупцям і готові здійснити обмін або повернення плитки протягом 14 днів. Тому, якщо ви не впевнені на сто відсотків, що плитка вам підійде, обов'язково переконайтеся, що зможете повернути її в магазин або обміняти на что-то більш підходяще.

Але навіть в цьому випадку майте на увазі: невитрачені надлишки плитки, швидше за все, повернути не вийде. Магазин цілком законно відмовиться прийняти лише частину проданого товару. Тим більше кожна партія плитки має певний тон і калібр, і навряд чи залишки вашої плитки кому-то знадобляться. Втім, і тут не обходиться без винятків: деякі клієнтоорієнтовані магазини йдуть назустріч покупцям, приймаючи залишки, але з дотриманням цілого ряду умов і застережень.

Похожие страницы: